25 ianuarie 2011

Leapsa..lecturistica

Am primit de ceva vreme de la tetris  si apoi de la Rontziki  o leapşă lecturistică.. si le mutumesc ca mi-au dat de lucru :)..de multe ori sunt destul de lenesa in a mai scrie ceva pe blog. Recunosc ca in prima faza mi-am zis ca nu-i de mine, deoarece de o buna bucata de timp, .m-am cam indepartat de lumea cartilor. Interesant a fost insa sa gasesc leapsa asta facuta de acuarele..si sa constat ca la o mare parte din intrebari as fi raspuns asemanator :) 



1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?

Daca mi s-ar propune asa ceva...mi-as incredinta mie sarcina asta...cu riscul de a nu face o treaba prea buna, dar macar sa fie ceva autentic :)

2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?

Cel mai interesant mi se pare sa te prezinti asa cum te vezi tu, asa cum te cunosti tu...oricine altcineva te-ar vedea diferit..poate mai bun, poate mai rau ..ar aprecia cu siguranta altceva. E intersant si punctul altora de vedere...dar fiecare se cunoste cel mai bine pe el, plus ca are si informatiile nealterate :)

3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?

Greu de ales..una...in varianta cu cd sau un hard portabil ar intra mai multe alegeri. As pune insa cu siguranta ceva poezii de-ale noastre Eminescu, Blaga, Nichita....poezia fiind o forma mai concentrata de exprimare.


4. Cum arata pentru dvs pauza ideala pentru a citi o carte?

Sa fie pauza...suficient de lunga pentru a termina cartea...dacat sa o tot intrerup mai bine nu citesc :)). Adevarul e ca atunci cand citeam ceva..eram atat de absorbita ca lasam majoritatea activitatilor deoparte pana terminam cartea. Pauze din acestea..poate doar la pensie o sa mai am :))

5. Daca ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman care ar fi acesta?

Sunt doar personaje de roman..nu le-as sterge pe niciunul..le-as alege doar pe cele care imi plac :)

6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?

-

7. Cati kilometrii ati merge pentru a gasi o carte ?

La intrebarea aceasta trebuie sa o citez pe acuarele..mi-a placut atat de mult raspunsul ei si e concordanta cu ceea ce cred si eu:
"Oricat de multi, daca la capatul drumului ea mi-ar fi inmanata de un suflet prieten… (Ati ghicit, pentru mine prietenii sunt mai importanti decat cartile.)"

8. Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut ce scriitor ati vrea sa intalniti ?


In general am savurat cartile si nu m-am gandit prea mult la scriitori ca persoane..deci... nu stiu.

9. Care ar fi primele cuvinte care i le-ati adresa (In afara de « Buna ziua ») ?

Cu oricine..as spune ceva ce mi-ar veni atunci in minte..

10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.

Sa visam frumos: o camera  special amenajata pentru asa ceva..ar fi interesant ceva modern..automatizat ..apesi pe un buton si apar rafturile din perete..sau se rotesc in asa fel incat sa ajungi usor la orice carte vrei..dai un search undeva si iti gaseste cartea ..etc. :)). Camera asta (intr-o casuta la munte)..trebuie sa aiba o terasa, sezlong..sa fie inconjurata de tot felul de arbori si flori si sa aiba o panorama impresionanta. :)


Poate prelua leapsa oricine o doreste.

6 comentarii:

  1. Pai daca e asa, o sa-ti dau cate o leapsa pe saptamana, scornesc eu special pentru tine :) Pentru ca imi place mult cum scrii si-mi pare rau ca "apari" atat de rar. Dar stiu ca esti f ocupata. Poate totusi ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai citat asa de frumos... Multumesc!... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă nu nominalizezi...nu se va lipi de nimeni...

    RăspundețiȘtergere
  4. @tetris..esti o scumpa tu intotdeauna :). E drept ca am si niste ganduri cam zburatoare..si greu le adun intr-o postare (uite ca mi-a iesit si cu rima :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @acuarele..tu ai scris frumos..eu doar am citat. Dupa ce prin adolescenta preferam sa stau cu nasul in carti decat sa ies undeva..am descoperit ca imi place mai mult sa cunosc un om..sa comunic..decat sa citesc o carte. Acum mai avem si de iubit si crescut omuleti mici..ceea ce e minunat. Si probabil pe masura ce cresc ei ..o sa mai citesc si eu cate ceva..oricum biblioteca lor creste..si cred ca e foarte important pentru ei sa cunoasca lumea cartilor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Catalin..mai las si asa..la liber :) Dar la urmatoarea nu scapi..stai linistit ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails