13 aprilie 2012

Sarbatori pline de lumina!






16 comentarii:

  1. Fericire,armonie,dragoste si o primavara calda sa va aduca Sfintele Pasti !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a inviat!Si sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărbători luminoase, pline de speranţă şi voie bună!
    Să ai parte de un Iepuraş darnic ;)
    Îmbratisari de pe meleaguri bavareze :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a inviat! Jokerino..si eu iti doresc , o saptamana si o viata minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Carmen ..multumesc si te imbratisez si eu cu drag! Sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hristos a Inviat!
    Sarbatori cu bucrie in continuare iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hristos a inviat!
    Ce manute gingase ating aranjamentul de Paste!... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarat a inviat! multumesc @pandhora :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @acuarele.. Adevarat a inviat! :) Am mai intrat pe blogul tau si am incercat sa las comentarii, dar nu stiu de ce, de o vreme, pe wordpress nu-mi sunt acceptate comentariile..inca nu mi-am dat seama care e problema. O primavara plina de tandrete sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo mai, frumoase poze!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi se intampla si mie la unele bloguri, uneori incerc in zadar sa las comentarii, nu merge. Are wordpressul o problema, dar stiu ca si blogger a avut, recent. Nu-i bai, trebuie sa-si revina! Oricum iti multumesc de trecere! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cam târziu, am fost plecat! Foarte frumos aranjamentul si minunate culorile!!

    RăspundețiȘtergere
  13. :)
    Knock... knock!
    Am trecut sa te salut, asadar: sarut'mana Fly!
    Sper ca esti bine, sper ca sunteti bine (tu si familia ta).
    Las la portita... mana maicii domnului!
    Imbratisare maaare, rotunda, de gashca.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dan, multumesc de aprecieri, si eu raspund cam tarziu, ca nu prea reusesc sa mai intru pe blog...dar recuperez eu odata ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Andreiii..multumesc ca te gandesti la mine. Suntem fara probleme majore, dar alea minore ne cam dau batai de cap. Imbratisare mare si din partea mea, rotunda, de familie! :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails