5 octombrie 2009

Muzeul Astra din Sibiu la inceput de octombrie

Am reusit , dupa cum imi propusesem, sa merg la Sibiu, in Dumbrava si sa viztez muzeul satului. A fost o adevarata nebunie pana am reusit sa ne imbarcam, dar a meritat. Nu am reusit sa vedem decat o parte...si fara a zabovi prea mult intr-un loc, dar cu siguranta o sa ne mai intoarcem. Baiatul meu era incantat ca are ce povesti la scoala la capitolul "noutati". Am prins o vreme superba, ador soarele de toamna, te mangaie usor fara a te deranja, te incarca cu energie si iti da o senzatie placuta, de relaxare. Si parca toate lucrurile au o stralucire aparte. Si frunzele care cad..nu evoca tristete.. invaluite in aceasta lumina si leganate de adierea blanda a vantului ..ci bucurie. Daca as fi o frunza as vrea sa cad intr-o asemenea zi de toamna..cu soare. Cata liniste evoca casutele acelea...cu aleile ingrijite, intr-o perfecta simbioza cu natura. Ce feerie de culori, nuante de verde, galbui si ruginiu, albastrul infinit al cerului si cate un norisor alb ratacit, culoarea lemnului, a pietrelor, a paielor...nu ma mai saturam privindu-le. Am luat o particica din ele cu ajutorul aparatului foto...si cred ca nu mai e nevoie sa spun mai multe.

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails