2 martie 2011

Peter, Sue & Marc - Birds of Paradise

3 comentarii:

  1. Ahhh, una din obsesiile mele !!! Superbă melodia :)
    Uite cu ce o asociez eu uneori : http://www.rontziki.ro/2009/05/o-farama-de-raiun-strop-de-vesnicie.html

    (Sper să se poată vedea şi asculta melodia la postare, că de la birou nu pot vedea nimic din trilulilu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rontziki..frumoasa asociere..cu versurile lui Blaga (care-mi place in mod special)..si cu frumoase imagini din locurile copilariei..ce cu siguranta ne raman vesnic in suflet. Eu am asociat-o cu mine..fly..to..sky :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sarut'mana, Fly!
    Am trecut sa-ti spun si eu din toata inima mea: LA MULTI ANI cu iubire!
    Sa fii mereu senina si frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails