9 martie 2011

Miercurea fara cuvinte..Inghetat(a)

10 comentarii:

  1. este inghetata?nu este?simt eu ca adevarul e undeva la mijloc...ufff...si acum ce ma fac ...acasa nu am inghetata...cred ca o sa mananc doua patratele de ciocolata cu menta...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. wow! ce efect! este clar ca acolo, în spatele ramurilor înzapezite, sunt trei bulgari de înghetata: zmeura, fistic si cacao :))cum ai reusit fotografia? ne destainui, sau ramâne un secret "miercurea fara cuvinte"? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu votez pentru zmeură, fistic şi vanilie :))
    Şi nu mai pot de curiozitate să ne împărtăşeşti misterul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @pandhora..e o reclama cu inghetata..inghetata o lasam pentru la vara..oricum e buna si ciocolata de consolare :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Carmen..nu e nici un mare secret..doar un chiosc de inghetata in parc...si cand am vazut culorile acelea in decorul alb negru..am cautat doar un unghi potrivit sa surprind si inghetata si crengile cu inghetata :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Rontziki..da...se asorteaza tare bine gusturile si culorile..am eludat si misterul mai sus :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasă imagine şi apetisantă! :)
    Eşti din oraşul meu iubit...

    RăspundețiȘtergere
  8. Crengile dau exact gramul de mister necesar ca sa faca inghetata si mai apetisanta

    RăspundețiȘtergere
  9. @Diana..o sa mai pun ceva imagini :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @tetris..la vara o sa visam la crengi cu inghetata :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails