20 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte - forme in apus

 Mai multe aflati la Carmen

54 de comentarii:

  1. Cum le-,braca in pelerina misteriosului apusul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu scrii poeme în culori!!
    Extraordinare imagini!!!

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/grea-meserie-fotografiatul.html

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos! Parca ar fi dincolo de timpuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne, cat de frumos e cerul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe fotografii, misterioase, dar si prietenoase.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai frumos moment cromatic al zilei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine ne intuim unii pe altii! In alta miercuri au fost numai pisici. Acum apusuri... Eu deja stiu ce pun saptamâna viitoare. Sa vedem daca ne potrivim iar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cerul e frumos.Restul sint doar umbre.
    Si mai are si imaginatie:Nori,pasare in zbor...

    RăspundețiȘtergere
  9. Parcă-s de poveste, splendide imagini

    RăspundețiȘtergere
  10. zau ca-ti vine sa zbori spre cer! minunate imagini!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cerul în „flăcări” care nu te ard...

    RăspundețiȘtergere
  12. prima fotografie, parca prevesteste o mare furtuna.

    RăspundețiȘtergere
  13. Beautiful captures !! Have a great day :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Azi a fost ziua norilor ! Ultima mă fascinează ...cu cerul aşa violet !

    RăspundețiȘtergere
  15. @dmd..mister si frumusete e si in ochii celor ce vad asa :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @teonegura..si ce frumos le imbraci tu in cuvinte..:)

    RăspundețiȘtergere
  17. @INCERTITUDINI..ar fi minunat sa reusesc asa ceva..ador si poemele si culorile!

    RăspundețiȘtergere
  18. @gabriela..intr-un fel as spune ca e..e si o biserica foarte veche in poze :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @lunapatrata ..:)..si parca tot timpul altul :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Zina..spre apus si caldura e mai suportabila. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Zodrac..apusurile sunt vesnic o incantare cromatica :)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Dan..pisici inca n-am avut :)..dar azi ne-am cam potrivit. Si eu am ceva idei..vedem daca seamana :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @fosile..:) minunat exprimata ideea!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Carmen..sau macar sa-l aduci mai aproape..:)Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  25. @Se-cret..iti incalzesc doar sufletul :)

    RăspundețiȘtergere
  26. @abbilbal..asa e cerul meu..mai temperamental :))

    RăspundețiȘtergere
  27. @SoriN..pentru visatori sunt multe zile ale norilor :) E si preferata mea..mai selenara parca..

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce culori...supranaturale!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  29. imaginile sunt cu adevarat minunate, reconfortante atat pentru ochi cat si pentru suflet. culorile sunt surprinzatoare

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumos portocaliul si violetul amurgului, cu umbrele negre - si greu de reusit asa poze.
    Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  31. Ca de obicei fotografii pline de originalitate si sensibilitate! Apusul e si printre momentele mele preferate ale zilei, te indeamna la meditatie, la liniste, la visare... Eheheeee... :)))
    Pupici prietenosi!

    RăspundețiȘtergere
  32. cu adevarat superbe...nu ma mai satur privindu-le...:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Sunt HDR-uri??? Arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  34. @Alice Georgiana..:) O seara frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  35. @Dani..multumesc..e apusul de vina :)

    RăspundețiȘtergere
  36. @Lolita draga..deja nu mai am mistere :)) Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  37. @Aniela..multumesc..nu sunt HDR-uri..n-am facut pana acum, sunt destul de incepatoare si nici aparat profesional nu am. Sunt normale doar am marit putin contrastul..culorile au devenit mai intense in schimb am pierdut detaliile..cu HDR ar fi fost mai bine..asa au ramas doar..forme :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Cu intarziere iti multumesc si eu pentru fotografii. Sunt deosebite!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  39. @tu26dor..multumesc si eu..si o zi frumoasa si tie!. Nu reusesc de multe ori nici eu sa raspund sau sa comentez cat as vrea pe alte bloguri :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails