12 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte - columbofila

Miercurea asta..cu dedicatie pentru andreiradu  :)










Mai multe despre Miercurea fara cuvinte aflati la Carmen

66 de comentarii:

  1. Ce frumoşi sunt!!! Primii sunt atât de dulci! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. un stol de "bucurii" cu pene...sunt tare frumosi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Instantanee pline de viaţă şi mişcare! Parcă aud gânguritul lor...

    RăspundețiȘtergere
  4. Niște creaturi minunate,pline de grație!La fel ca imaginile de altfel!

    RăspundețiȘtergere
  5. fotografia a cincea cu porumbeii in zbor e remarcabila:)
    Frumoase si delicate fiinte.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte cuminţi porumbeii. Parcă ar fi fotomodele în aşteptare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Fantastice! Prima si ultima fotografie, le poti înscrie întrun concurs foto cu siguranta ca ai sa câstigi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. fotografia a cincea mi-a placut mult, parca sunt niste delfini sarind printre valurile de flori. o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase fotografii cu porumbei. Mie îmi plac cel mai mult cei albi. Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  10. Și cu mine cum rămâne?

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/pentru-un-milion-de-euro.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Deja a spune ca porumbeii sunt frumosi parca a devenit un cliseu, asa ca voi spune doar ca-mi plac mult si cama bucur sa-io regasesc aici :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumosi sunt! Ce senzatie de libertate imi dau fotografiile tale... frumos!

    RăspundețiȘtergere
  13. omului ii place sa zboare de aceea atrage zborul mai aproape de el. Frumoase fotografii. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cand te uiti la prima poza intelegi de ce li se zice indragostitilor porumbei :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Rontz..am impresia ca primii sunt proaspat casatoriti :) Happy WW si tie!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Pandhora..si zboara..vin si pleaca..precum bucuriile..nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sint deosebite pozele.Din pacate porumbeii,in special cei de la oras,cei "comunitari" au devenit un fel de sobolani zburatori.

    RăspundețiȘtergere
  18. Max Peter.. si zgomotul acela al aripilor care "taie" aerul :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Vera..multumesc..unele imagini parca n-au iesit chiar cum vroiam..cred ca le-am "zapacit" un pic :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @abbilbal..da cei din parc te apropiai de ei..si stateau cuminti..:) Cred ca sunt nascuti fotomodele :))

    RăspundețiȘtergere
  21. @Carmen..cred ca mai am de invatat destul pana acolo. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Zina..cei albi sunt deosebiti..si mie imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @INCERTITUDINI..am citit..trist pana la urma..Piatetele ar fi pustii fara porumbei si copii..

    RăspundețiȘtergere
  24. @teonegura..atunci ma bucur si eu mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  25. @lunapatrata..multumesc! Multiubita libertate :)

    RăspundețiȘtergere
  26. @Gabriela mutumesc!..omului ii place sa viseze :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  27. @fosile..foarte buna observatia ta! oare asa se intampla si cu oamenii de la oras...au confortul la indemana, hrana o obtin usor..si uita sa zboare?

    RăspundețiȘtergere
  28. Îmi place zborul scris în aripile lor, oricât s-ar zbate în cerc strâmt! Iar gânguritul lor alină...

    RăspundețiȘtergere
  29. i-ai prins in ipostaze deosebite, aici peste tot unde sunt porumbei, e si o mare mizerie care se imprastie pe cladiri, pe piatra cubica...
    ai tai sunt deosebiti!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce simpatici sunt! Foarte gingasi!
    O zi racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
  31. gratiosi si ..liberi :) superb !

    RăspundețiȘtergere
  32. wow...
    SARUT'MANA, om frumos!
    Nici nu stii ce bucurie mi-ai facut.
    Ii IUBESC enorm.
    Ma bucur si pentru ca am primit o dedicatie si pentru ca ai postat imagini atat de frumoase cu "familia mea"!
    :))
    Sarut'mana si MULTUMESC MULT!

    Las laportita... o imbratisare maaaaaaare, rotunda,de gashca si un munte plin cu flori de colt!

    RăspundețiȘtergere
  33. @Alice..multumesc! nici ca se putea urare mai buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. @rokssana..liberi..sa faca ce vor :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  35. @andrei..stiam ca-ti plac asa mult si automat m-am gandit la tine. Multumesc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu ıi mai iubesc de cand şi-au facut nevoia pe camaşa mea cea noua anul trecut ıntr-un park public:))

    RăspundețiȘtergere
  37. Porumbelul este simbolul pacii, iubirii si sperantei, trei calitati din care se compune o relatie de durata.
    Un adevarat spectacol si o incantare a privirii

    RăspundețiȘtergere
  38. Cele mai gingaşe fiinţe , totul este să nu fii tu cel ce strânge în urma lor . Pozele acestea mi-au stârnit un zâmbet şi ca să nu înţelegi greşit te invit să citeşti aici http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/pentru-un-milion-de-euro.html

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna seara !
    Am avut un fior, cind au aparut pozele pe pagina. Tu ai porumbei si eu am casute de porumbei ...
    Imi place, ca ai mult verde in fotografii. Si ai reusit niste instantanee deosebite. Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  40. E un mod in care omul poate sa se relaxeze perfect alaturi de aceste vietati minunate.Sunt remarcabile pozele!

    RăspundețiȘtergere
  41. @Artistic Communism :)) trebuie sa fi fost tare neplacut..dar iarta-i totusi :)

    RăspundețiȘtergere
  42. @Iulisa..ramane doar a-i privim si sa invatam de la ei :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  43. @SoriN..am citit :) e si asta o problema..dar se poate rezola. Si cum ii spuneam Ginei..fara ei ar fi pustiu..

    RăspundețiȘtergere
  44. @Dani..daaa frumos s-au potrivit. Doar ca porumbeii acestia sunt obisnuiti in zona mai de munte :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  45. @Angi..asa ar trebui sa fie, dar se pare ca sunt mai mult iubiti de copii si de batrani. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  46. Mergeau si niste poze cu pisici... columbofile!

    RăspundețiȘtergere
  47. Off-topic: văd în Reader-ul meu un articol ("Oraşul copilăriei mele") pe care nu îl pot accesa...

    RăspundețiȘtergere
  48. @Dan..vrei sa vezi conflicte? Mi-ai amintit de copilarie..aveam un vecin columbofil..si mie imi erau dragi pisicile..asa ca am adus vreo 2 de la bunica...pana mi-am dat seama de ce imi dispareau :(

    RăspundețiȘtergere
  49. @Max Peter..am vrut sa scriu o postare (si cu poze)..dar n-am reusit decat titlul..si niste manute au apasat din gresala pe publicare..apoi am sters. O sa apara si postarea asta..intr-o zi..nu stiu exact cand :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Mulţumesc! Rămân în aşteptare...

    RăspundețiȘtergere
  51. Tare frumosi acesti porumbei!
    Pasiunea fetitei mele este sa-i hraneasca, de fiecare data cand are ocazia, cu arpacas. O fascineaza aceasta activitate!... :)

    RăspundețiȘtergere
  52. :) @acuarele..copiii simt cu adevarat aceste bucurii.. Noroc ca avem de la cine invata! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  53. Îţi plac ... păsăricile ... care zboară pe cer?!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails