7 ianuarie 2011

Vaya Con Dios
















14 comentarii:

  1. Mmmmmm, un REGAL de frumuseţe, de încântare!
    Ca totdeauna aici, la tine!

    Pup şi îmbrăţişare mareee! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @alessia..ma bucur ca iti place. Incerc sa imi incarc bateriile cu frumusete..si nu prea mai am chef sa scriu nici o postare..deocamdata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o reascult mereu cu placere...vocea ei are un timbru inconfundabil...profund si usor erotic...asta e perceptia mea...desigur :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @pandhora..acum inteleg de ce imi place si mie :)) Recunosc ca imi place amestecul de sentimente iubire, tristete si pasiune..de unde si preferinta pentru muzica spaniola, dansuri latino-americane :)

    RăspundețiȘtergere
  5. 'Neaţaaa, Fly!:)

    Astăzi vin fuguţa la tine să-ţi cer ajutorul!

    Pana acum mă delectam adesea cu lecturarea postărilor şi comentariilor voastre savuroase de pe "Duelul minţilor".
    Acum văd ca nu mai pot face asta! :((

    Ce s-a întâmplat?!

    Dacă e aşa cum scrie pe "portiţă", că blogul este deschis doar cititorilor invitaţi, care sunt criteriile după care se oferă invitatiile?
    Mă gândeam că poate le îndeplinesc şi eu, na! :(

    Pup şi îmbrăţişare mare.

    Să ai o zi cu BUCURIE! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @alessia draga, scuze ca raspund mai tarziu, ieri nu am fost prin preajma calculatorului. Daca ti-a facut placere sa citesti Duelul..si vrei sa participi la dezbateri...lasa-mi doar adresa de email cu care te conectezi la blog (pe sevelline@yahoo.com)..si pheideas va trimite invitatia, eu as fi tare bucuroasa sa te avem printre noi la dezbateri. Nu s-au stabilit alte criterii pentru invitatii..postarile vor fi si pe blogurile noastre..cine vrea sa participe si la dezbaterile de pe Duel..poate sa scrie pe adresa mea de email sau direct pe a lui pheideas- bflifestyle@yahoo.com (el trimite invitatiile) Chiar imi doresc sa fie acolo cei cu care comunic cu drag pe blogul meu..insa nu le-am stiut adresele de email..deci daca doresc sa participe ii rog sa le trimita :).
    Am fost de acord cu decizia lui pheideas de a transforma blogul Duelul Mintilor in blog privat..deoarece intrasem intr-un fel de stagnare..plictisela. Si poate altfel discuti cand trei oameni vorbesc si ceilalti asculta (citesc in cazul acesta)..fara sa sti ce reactie au..sa n-ai nici un feedback din partea lor si altfel cand esti o mana de oameni care incepem sa ne cunoastem mai bine in virtual..si participa fiecare macar din cand in cand la discutie..sau isi manifesta oarecumva opinia. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. 'Neaţaaa, şi ţie draga mea Fly! :)

    Cu acelaşi drag şi cu aceeaşi onestitate ca şi ieri, trebuie să te pun la curent cu evoluţia lucrurilor în acest interval de timp: de nici măcar o zi! :)

    Aşadar, văzând că nu îmi răspunzi la mesaj, am bănuit că eşti ocupată ori plecată pe undeva, aşa că am apelat direct la Pheideas, pe adresa lăsată pe blogul lui personal.

    I-am solicitat si lui o "invitatie", EXACT în aceiaşi termeni pe care i-am folosit şi în mesajul de mai sus către tine.

    RĂSPUNSUL lui a fost, însă, net diferit de al tău:

    TU imi spui:

    "eu as fi tare bucuroasa sa te avem printre noi la dezbateri"..."Chiar imi doresc sa fie acolo cei cu care comunic cu drag pe blogul meu..." etc..

    PHEIDEAS, in schimb, mi-a scris asa, aseară, la ora 22.23, pe e-mailul de răspuns la solicitarea mea:

    " alessia, singurul criteriu este participarea la dezbateri. duelul mintilor este un blog de dezbateri. :)
    poti pune intrebari sau un cat de mic comentariu.

    pentru ca m-ai rugat frumos, iti voi da accesul. te loghezi cu userul si parola obisnuite.
    cu bine, si te astept pe blog !
    lucian
    "

    Şi am intrat în acel spaţiu privilegiat, încercând să văd care este atmosfera acolo…ce şi cum şi cât discutaţi voi...

    S-a întâmplat însă ca peste doar o oră de la accesul meu acolo, mai exact la 23.35, Andrei să-şi anunţe decizia de a părăsi grupul vostru, cu următoarele cuvinte:

    andreiradu spunea...

    Pentru ca tot suntem la "pareri", profit de ocazie si spun:
    pheideas, multumesc pentru invitatie, am acceptat-o pentru ca sunt oameni frumosi care alcatuiesc acest cerc exclusivist, insa nu ma simt bine in pielea personajului "privilegiat".

    Dezbateri frumoase au loc pe unele bloguri aparent banale, si nici macar nu au pretentia de a fi "dezbateri", nu pun conditii si nici nu recurg la arogante, gen: "daca m-ai rugat asa frumos" iti dau acceptul!
    Pentru ca eu sunt seful, iti pot raspunde cu aroganta, apoi mi-o corectez printr-un artificiu juvenil, cand vreau si cui vreau raspund etc. Sunt convins ca fiecare si-a dat seama cam cum sta treaba.

    Cui ii place si se simte bine in cercul privilegiatilor, go on!

    Inca ceva: inainte de a avea pretentia ca "dezbatem" trebuie sa stim ce-nseamna dezbaterea, cum si cu ce se "mananca".
    Te rog, mergi pe situl ardor si vei vedea cam despre ce este vorba, iar daca nu este suficient, poti participa la o dezbatere life, te anunt cand se intampla!

    Replici: ca e vremea vinovata, ca prezentarea este sf, ca va simt incordati etc nu fac parte din scenariul "dezbatere" ci de bloguiala normala, ori tu ai transformat blogul intr-unul exclusivist crezand ca ridici calitatea...

    Pentru ca nu-mi place ipocrizia si echivocul si stiu ca nu e nicio pierdere pentru cei ce raman, cer a fi exclus din gasca exclusivista... ma simt mai bine printre oamenii de rand!
    Toate cele bune, tuturor!
    Spor in ce faceti si sa va bucurati intre voi de produsul mintilor voastre.
    :)
    cu simpatie pentru toti!


    12 ianuarie 2011, 23:35

    Ei bine, IMEDIAT după reacţia lui Andrei, am fost ŞI EU rejectată din grup!
    Fără să mai apuc să spun măcar: „Salut!”, nicidecum să intru cumva în vreun „dialog al minţilor”!!! :)

    „Filozofie” şi „filosofi” în „dialog elitist”, tataie, nu joacă maidaneză, ca pe…alte bloguri, nu-i asa?!? :)

    MULŢUMESC pentru că TU, iată, dovedeşti că eşti chiar aşa cum te-am simţit din primele momente în care te-am cunoscut – un OM deosebit, cu care mi-ar plăcea să dialoghez oricând şi pe orice temă.

    Nu ştiu însă dacă se va mai putea după acest realmente penibil „incident” :(

    Îmbrăţişare mareee, cu mareee drag…dar şi cu un…oftat amar, deh! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Daa, alessia..acum vad si eu cum au evoluat lucrurile sau mai bine spus involuat, din pacate, si cum s-au atins orgoliile masculine :)
    Dincolo de asta, discut cu pheideas de ceva vreme pe bloguri..si imaginea care o am despre el este net diferita de ceea ce sugereaza Andrei in comentariul de mai sus. Nu sunt nici eu de acord cu unele mijloace pe care le foloseste sau cu unele lucruri care le spune chiar daca scopurile sunt nobile, si sub aceste aspecte ii dau dreptate lui Andrei. Eu una nu am simtit deloc ideea de "exclusivism" sau "privilegiat"..asta a fost interpretarea care a dat-o Andrei, iar ideea de dezbatere nu vroia sa fie altceva decat bloguiala normala intre mai multe persoane. Se vroia a fi doar o gasca a unor oameni care vor sa imparta ceva..care sunt relativ asemanatori..nu in care unii sa priveasca de sus si sa zambeasca intelept. Imi pare rau ca s-a ajuns la asta, parerea mea e ca si Pheideas a gresit..dar si Andrei a interpretat aiurea...imi pare rau ca nu mai vrea sa participe..si sincer prin asta am simtit ca vrea sa-si afiseze el superioritatea. O sa vad ce se intampla cu Duelul..dar indiferent de asta..cu tine si Andrei putem dialoga pe blogurile noastre :) Imbratisare fara oftat sa fie ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. http://documentare.italk.ro/why-beauty-matters-2009/

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant documentar..pe sufletul meu..Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Aoleu, şi pe la tine tot asta se discută?! :(
    Time out! Ai o leapşă de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Vaya con Dios.....nu am mai ascultat-o demult ..de foarte mult timp!!!Ce frumusete de voce!!!!
    Multumesc pentru aceasta minunata delectare!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Judy..ma bucur ca iti place si tie. Am vazut-o si intr-un recital la Cerbul de Aur. :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails