18 mai 2011

Castelul Peles - detalii













21 de comentarii:

  1. Ce mult a trecut de când am fost ultima dată la Peleş :)
    Foarte faine imaginile!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase detaliile! Au o nolete - sa-i zic asa - demne de o resedinta regala

    RăspundețiȘtergere
  3. DA! imagini minunate! Lumină şi sunet :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât au mai făcut accesul în interior?
    Cred că îi lipşete suliţa străjerului...

    RăspundețiȘtergere
  5. De multe ori constatam ca "detaliile" aduc frumosul in viata noastra.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aș vrea să pot intra în fotografii pentru a le observa îndeaproape...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Rontz..da macar ai vazut Venetia :) mersik!

    RăspundețiȘtergere
  8. @tetris..e impresionanat..cata minutiozitate la toate detaliile..noblete regala intr-adevar :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Catalin..ai si observat :). Pretul e 20, 50, 70 RON in functie de cat vrei sa vezi..plus pentru tine taxa pentru poze 32 :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Gabriela..asa e..si de multe ori uitam de frumos..vedem doar utilul..

    RăspundețiȘtergere
  12. @Vera..:)..mi-ar placea sa vad cum ai vedea tu..prin aparat.

    RăspundețiȘtergere
  13. imi place pelesul, nu poti vizita sinaia fara sa treci si pe la el

    RăspundețiȘtergere
  14. Un castel minunat. Te costa o carutza de bani sa faci fotografii acolo. In Austria sau in Italia, nu iti interziceau sa faci fotografii in astfel de domenii, dapoi sa iti mai ceara taxa.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Sophie..imi place foarte mult si amplasarea..copacii aceia inalti si incarcati de istorie..rauletul Peles :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Costin..fara cuvinte..eu nu am fost in alta parte sa compar. Nu am facut poze in interior..si nu iti povestesc cum imi ardeau mainile..chit nu ar fi iesit cine stie ce cu aparatul meu si fara flash (interzis)..:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Superb acest loc, un adevarat locas de liniste si primenire a sufletului!... Ai surprins detalii foto expresive!...

    RăspundețiȘtergere
  18. eleganta,bun gust...au facut parte din trecutul nostru...sunt sperante pentru prezent...viitorului ii las increderea...

    RăspundețiȘtergere
  19. @pandhora..tare frumos spus..increderea..e foarte importanta...cuprinde speranta care se bazeaza totusi pe ceva :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails