16 februarie 2011

Adrian Minune

Nuuu..nu obisnuiesc sa ascult manele..si nu imi plac manelele, nici Adrian Minune si nici altii. Totusi..lasand la o parte prejudecatile si ascultand melodia aceasta..pot sa spun ca ceva mi-a placut. Nu versurile..cand ascult versurile ma pufneste rasul. Parca nu e tocmai manea..seamana cu alta melodie..nu stiu..dar are ceva. Si vocea e buna..doar ca are un pic timbrul acela specific.
Varianta a 2-a cu videoclip si Simona Sensual care face asa un botic mofturos..e deja prea spre manea :)).. ma prapadesc de ras :))




7 comentarii:

  1. Credeam ca numai eu am momente de-astea de... iesit din tiparele (mele) normale si obisnuite!... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))..eu cred ca diversitatea e buna..macar cat sa iti dai seama ce si de ce iti place sau nu ceva :)) Plus ca gasesc cate ceva sa imi placa in multe genuri muzicale..si ma plictisesc sa ascult un singur gen...chiar daca cele mai multe preferinte ale mele se indreapta in anumite directii bine stabilite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta-i controversa cu prințesa consoartă(soția). Și ea găsește ceva,pe când eu sunt încă în căutare...

    RăspundețiȘtergere
  4. @se-cret..eu am gasit "ceva" in melodia asta, in interpretarea ei, nu in manele in general...si s-ar putea ca acel ceva sa fie preluat dupa vreo melodie pop..nu stiu exact. E pana la urma o chestiune de rezonanta..de mesaj..si fiecare cu preferintele lui. Ce nu imi plac in schimb..sunt oamenii cu prejudecati..care nici n-ar sta sa asculte o melodie, sa vada daca ii place sau nu pe motiv ca apartine unui anumit gen..nu e cazul tau daca esti in cautare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iaics, pe astia, nu i-a nimerit nimeni cu un obiect calibru 45mm. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Piticul nu e prost, are voce de lautar, pacat ca s-a apucat de manele. Ca lautar ii iesea.
    Simona, o iubesc, sunt fanul numarul unu, este idolul meu. Dai naiba pe Phoenix, Patricia Kass

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Costin..salut..vezi..manelistii ar muri de foame fara fanii lor..e trist ca acestia reprezinta o categorie destul de numeroasa. Pana la urma asta am vrut sa arat..ca ar fi putut iesi altceva daca n-ar fi fondul acesta de kitch profund reprezentat de manele. Cat despre idolul tau..:))..te inteleg..ce-ar mai fi de spus..:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails